Kundeservice

Som et gammelt og velrenommeret firma, lægger vi stor vægt på at bevare et godt forhold til vore kunder og leverandører. Det er derfor altid muligt at komme i kontakt med Skindladen, også selv om handel sker via vores web-shop og hjemmeside.

Se under "Butiksinformation" nederst på siden for mere information eller gør brug af kategori-muligheden "Kontakt os".

De fleste af vore leverandører har vi handlet med igennem mange år og kender derfor kvaliteten af deres varer. Vi forsøger at komme så tæt på producenten som muligt for at sikre en så god, ensartet og stabil leverance som muligt. De varer der bliver produceret vore egne værksteder har vi selvfølgelig mulighed for at kvalitetskontrollere fra start til slut.

Varer der bliver leveret fra vores leverandører og samarbejdspartnere bliver kontrolleret ved modtagelsen. Alle varer bliver kontrolleret inden afsendelse til vore kunder. Skulle der mod forventning alligevel forekomme fejl eller mangler ved modtagelse af de bestilte varer, er
det meget vigtigt at vi bliver kontaktet hurtigst muligt.

Vi har t.t. (track and trace) på alle vore pakkeforsendelser, hvilket gør det muligt for os at følge pakken fra afsendelse til den er fremme hos modtageren.

Har du ikke modtaget din ordre eller besked fra os inden 14 dage, bedes du venligst kontakte os igen.
Forsendelsen kan være bortkommet, eller vi kan af en eller anden grund ikke have modtaget din bestilling!
Det samme gælder hvis du kontakter os via mail. Har du ikke modtaget svar i løbet af 8-10 dage, bedes du kontakte os på ny.

Returnering
Hvis du ønsker at returnere din tilsendte vare, bedes du bestille en returseddel hos Skindladen via e-mail, skindladen@skindladen.dk. 

Hvis man har fortrudt sit køb eller ønsker ombytning til en anden vare, vil vi opkræve prisen for returforsendelsen. Dette vil ske i forbindelse med tilbagebetaling af returneret vare. Prisen for returforsendelsen vil altså blive fratrukket beløbet for den returnerede vare. 

Ved defekt vare eller fejl-levering er returforsendelsen naturligvis en gratis service, som vi tilbyder. 

Ved returnering er det vigtigt, at der vedlægges en seddel med navn, adresse og årsag til returnering, evt. kan en kopi af den tilsendte faktura/invoice vedlægges. 

Vi ser frem til at kunne betjene dig bedst muligt.

 

Venlig hilsen

Skindladen